”Kopiering fra denne hjemmeside må kun finde sted på institutioner eller virksomheder, der har indgået aftale med Copydan Tekst & Node, og kun inden for de rammer, der er nævnt i aftalen” God fornøjelse med materialerne, der er mere end 200 forskellige materialer.




            For at finde mine materialer gå til menupunkterne under den grønne bjælke. For at downloade
            tryk ikke på billederne af forsiderne af materialerne, men derimod hvor der står 
            "Download her" på teksten over billederne.



           Skulle nogen opdage fejl i mine materialer modtager jeg meget gerne besked herom. Det er
           nemt at rette, betydelig nemmere end at læse selvkorrektur på egne materialer 😖 
           det er desværre ikke altid nemt at finde egne fejl.

6 kommentarer:

  1. Tak for respons...jeg er glad for at kunne rette en fejl...og hermed gjort.

    SvarSlet
  2. Hej Henrik
    Jeg er ny bruger på din side - wow, sikke en masse dejlige opgaver :) TAK siger jeg bare!
    Du beder om rettelser, så jeg håber ikke, at jeg træder dig over tæerne, når jeg bemærker, at I altid skal skrives med stort, når det bruges som tiltale. De små i'er er set i opgavesættet Samarbejdsopgaver for 2 (Her er også en lille fejl i den første opgave, under de lyserøde sko: Blev skal være bliv).
    Endnu en gang tak for din gavmilde side!
    Bedste hilsner
    Dorte Frederiksen

    SvarSlet
  3. Nej er bestemt ikke trådt over tæerne, kun meget glad for at rette fejl i materialerne. Hermed gjort og tak til.

    SvarSlet
  4. Der har sneget sig en fejl ind i dine super fine bogopgaver, som jeg lige kan bruge i næste uge, så tak for dem�� Fejlen er stavning af ordet synonymer. Tak for godt arbejde.

    SvarSlet
  5. Hej Henrik
    På vores skole er vi rigtig glade for dit materiale. Vi er dog blevet i tvivl, da du skriver, at vi skal have indgået aftale med Copydan Tekst & Node for at måtte bruge det.
    Du skriver ligeledes, at dine dokumenter ikke må uploades. Vi er en skole, hvor eleverne har chromebooks, så vi deler dokumenterne elektronisk, må vi det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Næsten alle folkeskoler har indgået en aftale med copydan tekst og node. I fald skolen har gjort det, er alle mine materialer fuldt og helt tilgængelige og lovlige at bruge såvel i papirform som digitalt. Hvis skolen ikke har en aftale med copydan bør og skal i indberette jeres materialebrug selv: https://tekstognode.dk/undervisning/vuc/saadan-indberetter-du/guide-til-indberetning/
      Tak for at I kan lide mine materialer og rosen omkring dem...håber I kan bruge svaret til noget : ))

      Slet